Το ξέσπασμα του Παναγιώτη Ραφαηλίδη στον αέρα του Namaste: «Τα νεύρα μου, δεν είμαστε αυτό που νομίζουν οι άλλοι»

Tο νέο ξέσπασμα της Χρυσούλας Διαβάτη, έγινε αντικείμενο σχολιασμού από τα μέλη της εκπομπής Namaste του Epsilon. Η ηθοποιός μεταξύ άλλων δήλωσε: «Ο κόσμος δυστυχώς, δεν θα πάνε όλοι. Δεν είναι μόνο η Επίδαυρος. Το θέατρο, μιλάω για θέατρο αυτή την στιγμή. Δεν πήγαν στην Επίδαυρο πολλοί σημαντικοί ηθοποιοί. Η Λαμπέτη και ο Χορν που δεν πήγαν στην Επίδαυρο δεν ήταν καλοί ηθοποιοί; Και στην Επίδαυρο πρέπει να πηγαίνουν αυτοί που πρέπει να πηγαίνουν. Έχουν μία τάξη όλα τα πράγματα, καταλάβατε; Μην τα βάζετε όλα σε ένα σακί, είναι μεγάλο λάθος. βάζετε όλα σε ένα σακί. Με θυμώσατε πολύ τώρα. Δεν ξέρετε τι σας γίνεται, πρέπει να μάθετε να διαχωρίζετε κάποια πράγματα».
Ο Παναγιώτης Ραφαηλίδης αμέσως μετά την προβολή του video, ξέσπασε: «Επειδή μου την σπάει αυτή η μόδα που θέλει τον Έλληνα να ξέρει τα δέκα γράμματα από τα εικοσιτέσσερα της αλφαβήτου θέλω να σας πω ότι το θέατρο είναι μια τέχνη κι άλλη μια τέχνη είναι η ζωγραφική η γλυπτική, οι οποίες έχουν την τύχη να φιλοξενούνται σε μουσεία με σεκιουριτάδες και λέιζερ. Το θέατρο είναι ένα ξέφραγο αμπέλι. Της γυρίζει το μάτι της γυναίκας γιατί είναι κουρασμένη, εξουθενωμένη για το ότι πρέπει να συστήνει την υψηλή τέχνη του θεάτρου στην χώρα καταγωγής του. Το αυτονόητο λοιπόν. Κι αν κάπου κάνει λάθος είναι που βλέπει αυτά τα μαρκούτσια και πάει και μιλάει. Θα έπρεπε να τους αγνοεί και να έχει πάρει απόφαση ότι μέχρι εκεί πάμε. Κι επειδή διάβασα και σχόλια για τη Φλώρα Μπαρμπαρίτσα που έχει και άποψη για το θέατρο θέλω να πω … τα νεύρα μου, δεν είμαστε αυτό που νομίζουν οι άλλοι, είμαστε αυτό που είμαστε. Είναι μια ηθοποιός ρεπερτορίου και μια εξαιρετική Φλώρα Μπαρμπαρίτσα, αλλά αν δεν σηκώθηκες ποτέ να πας στο θέατρο να τη δεις και ξέρεις μόνο τη Φλώρα Μπαρμπαρίτσα, λυπάμαι για σένα. Δεν αφαιρεί αυτό το δικαίωμα της ηθοποιού στο να υπερασπίζεται το θέατρο. Την έχουν βγάλει τρελή και η γυναίκα είναι απλά κουρασμένη».

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη